Helpdesk

Maak kennis met onze ‘60-minute-answer-policy

Helpdesk

De pro-actieve helpdesk van TechMere is in staat om problemen te verhelpen en om wijzigingen of controles uit te voeren. Denk hierbij aan problemen rond bestanden, programma’s als Word en Excel, CMS problemen in WordPress of kleine aanpassingen in de server. Daarnaast staat de helpdesk altijd paraat voor het verstrekken van informatie, advies en hulp bij problemen met bereikbaarheid van een website of server.

De helpdesk is ons centraal aanspreekpunt bij vragen, opmerkingen of problemen. Onze medewerkers hebben geen 9 tot 5 mentaliteit en zullen er alles aan doen om u zo snel mogelijk te helpen. Niet voor niets hanteren wij een uniek ‘60-minute-answer-policy’, wat betekent dat wij ernaar streven om u binnen een uur van een antwoord of oplossing te voorzien. Wanneer een helpdeskmedewerker niet in staat is om uw probleem te verhelpen, wordt er direct een ticket aangemaakt welke wordt doorgezet en in behandeling wordt genomen door een van onze andere medewerkers of leveranciers. Onze helpdesk blijft te allen tijde betrokken bij het verdere verloop van het traject. De helpdesk bewaakt de voortgang en blijft voor u het aanspreekpunt. Lekker duidelijk!

 

Onze helpdesk bestaat uit een team van klantvriendelijke en proactieve medewerkers die er alles aan doen om u zo goed mogelijk te woord te kunnen staan. Doordat onze medewerkers zo vlot kunnen communiceren is de kans op een wachttijd minimaal. Doorgaans zijn er meerdere helpdeskmedewerkers beschikbaar die u te woord kunnen staan. Om dit te realiseren worden onze helpdeskmedewerkers continu getraind en op de hoogte gehouden van de laatste technologische ontwikkelingen. Zo zijn zij in staat om problemen snel op te lossen zonder dat hier een ICT’er bij komt kijken. Dit werkt kostenbesparend en efficiënt en zorgt ervoor dat u zo snel mogelijk weer aan de slag kunt.

helpdesk