IT beheer

Complete ontzorging voor u als klant

TechMere is al 10 jaar gespecialiseerd in IT beheer: wij bewaken het netwerk, de website en de computers van onze klanten voortdurend. Zo zijn we in staat fouten en storingen op te lossen, voordat hier last van ondervonden wordt. Het overgrote deel van deze oplossingen hebben wij reeds geautomatiseerd, zodat onze service voor een scherpe prijs aangeboden kan worden. Echter vinden wij het ook belangrijk om niet uitsluitend op de systematische meldingen af te gaan. Daarom testen we regelmatig handmatig de bereikbaarheid van een website, de SEO en de internetsnelheid van onze klanten. Dit alles in het kader van complete ontzorging.

En mocht er toch nog wat mis gaan, dan staat ons team bijna 24 uur per dag klaar met een oplossing. Storingen, onbereikbaarheid, fouten en andere IT problemen krijgen bij ons de hoogste prioriteit. U kunt ervan uitgaan dat de door u doorgegeven of door ons gevonden fouten zo snel mogelijk worden opgelost, ook wanneer u hier (nog) geen last van ondervindt.

 

Wij bieden onderhoudscontracten variërend van een maand tot een jaar. Daarnaast maken we gebruik van een strippenkaart systeem. Zo kan er bijvoorbeeld een 10-uren strippenkaart worden gekozen. Wij geven korting op deze kaart en u bent daarmee verzekerd van een half uur gratis ondersteuning. Zo betaalt u geen vast bedrag per maand, maar kunt u wel gebruik maken van onze ondersteuningsservice wanneer u het nodig heeft. Dit geeft u alle vrijheid om zelf te kiezen wanneer u ons inschakelt. Wel zo handig!

 

Wanneer wij een probleem hebben opgelost bij klant A, waar klant B nog last van ondervindt, lossen wij dit bij klant B ook direct op. Zo profiteert iedereen van de service die wij onze klanten bieden, zonder extra kosten.

 

Maak kennis met Martijn.

Ik ben Martijn en zou u graag

verder willen helpen.

Wilt u in contact komen?

 
 Neem contact op
 

Daag Martijn en het team uit.

"*" geeft vereiste velden aan

 

TechMere is al 10 jaar gespecialiseerd in IT beheer: wij bewaken het netwerk, de website en de computers van onze klanten voortdurend. Zo zijn we in staat fouten en storingen op te lossen, voordat hier last van ondervonden wordt. Het overgrote deel van deze oplossingen hebben wij reeds geautomatiseerd, zodat onze service voor een scherpe prijs aangeboden kan worden. Echter vinden wij het ook belangrijk om niet uitsluitend op de systematische meldingen af te gaan. Daarom testen we regelmatig handmatig de bereikbaarheid van een website, de SEO en de internetsnelheid van onze klanten. Dit alles in het kader van complete ontzorging.

En mocht er toch nog wat mis gaan, dan staat ons team bijna 24 uur per dag klaar met een oplossing. Storingen, onbereikbaarheid, fouten en andere IT problemen krijgen bij ons de hoogste prioriteit. U kunt ervan uitgaan dat de door u doorgegeven of door ons gevonden fouten zo snel mogelijk worden opgelost, ook wanneer u hier (nog) geen last van ondervindt.

 

Wij bieden onderhoudscontracten variërend van een maand tot een jaar. Daarnaast maken we gebruik van een strippenkaart systeem. Zo kan er bijvoorbeeld een 10-uren strippenkaart worden gekozen. Wij geven korting op deze kaart en u bent daarmee verzekerd van een half uur gratis ondersteuning. Zo betaalt u geen vast bedrag per maand, maar kunt u wel gebruik maken van onze ondersteuningsservice wanneer u het nodig heeft. Dit geeft u alle vrijheid om zelf te kiezen wanneer u ons inschakelt. Wel zo handig!

 

Wanneer wij een probleem hebben opgelost bij klant A, waar klant B nog last van ondervindt, lossen wij dit bij klant B ook direct op. Zo profiteert iedereen van de service die wij onze klanten bieden, zonder extra kosten.

 

Maak kennis met Martijn.

Ik ben Martijn en zou u graag

verder willen helpen.

Wilt u in contact komen?

 
 Neem contact op
 

Daag Martijn en het team uit.

"*" geeft vereiste velden aan

 

it-beheer